海龜的家
住在無底洞的另一方...歡迎有緣人來到我的世界
greenturtle
暱稱: 小強
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-7-4
2008-5-16
2008-5-14
2008-5-9
2008-5-5
文章分類
全部 (261)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Bill
Danny
Edwin
Keith
MintRainy
Ruby
So
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 261
留言總數: 65
今日人氣: 6
累積人氣: 3372
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 31 日  星期二   晴天


記得忘記 分類: 未分類

我忘記了琴日發生了的所有事..只記得以前的瑣碎事

記得以前bb的時候整傷耳仔..記得和我依家住隔離的人一起bbq

記得之後因為少少事同佢地關係變差了...

記得5歲時因為肺炎入左醫院...住左1個月...天天打針天天食藥

但那時的我還以為很快樂...很開心的和入面的朋友玩

最開心的童年..莫過於就讀以前的西貢中心小學...

返學的時搭校巴..校巴一早就返到去了...入面靜英英

成班小孩係度玩扮鬼叫..嗚嗚聲..

校園地理環境優美...可惜後面係條臭河...但只係讀左半年...

之後入陳耀星小學...記得第一年係陳小娟做班主任...

記得讀小六的時候最開心..尤其係去渡假的時候...3曰2夜..

夜夜同老師玩捉迷藏..如何不被老師捉到而周圍走..而夜走卻只為了睇星星

升到中學第一年...我d小學朋友個個唔同班...1個A..1個B..1個C..其餘F

從此感到絕望..午息只係到2樓的後梯望出面ge風景...草多風又多..寂寞

之後比林建敏老師發現左...逐漸又自閉變回乖仔..識左第一個朋友--呂境

中二最開心...miss馬同梁sir好好人..果年可媲美小六..

尤其係成班去bbq..但我因為唔識游水..所以淨係去果度睇海..

之後仲係清水灣2灘行路返屋企!?....行左兩個鐘..5點半至7點半...

中三因少少事同呂境開始關係惡劣..後悔當初...

中四選科了...同呂境佢地分道揚鑣...關係愈來愈遠

開心的回憶會逐漸淡舊..才明白當時的快樂原來真的無法永遠擁有

其實人的一生發生過很多事...你地又記得幾多...忘記幾多呢

就算記憶再差...都仲會記得一d開心事..記得一d一直存在心悸裡的事

ps:其實琴日都沒什麼發生...只是前晚4點送完細妹去尚德後

     返到屋企只訓左4粒鐘...然後就打機打足成日...所以就無野寫了






訪客留言 (返回 greenturtle 的日誌)


朱生 於 2007-08-02 10:46 PM 發表:
f.1唔係有2個A班咩@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]