10點半起身..睇片...
上次睇完14歲的媽媽...今次睇台劇18禁不禁
這不是4仔片呢..難道我是果種人嗎...
18禁不禁是一套半搞笑半勵志的片呢..
每看到最後都會教人一些道德觀念同道理呢..超搞笑..
依家都看到11集了..所以呢幾日基本上都係忘我地睇片
睇到2點到就出左去寶林民政處扲今年學校ge收分資料..
嘩..原來想原校升讀的話要15分呢...文科..但冇講商科
我計過了..o岩我的應該有原校~鄭植之~西貢崇真~
呂潤財~鄭裕彤...佢地大多收14-15分...希望有啦
仲有5日咋..這是死期嗎=.=
|