10點起身..睇埋第14集18禁不禁..
睇完之後好想喊ar...超感人..希望佢快d出下一集啦
之後就瘋狂打機打到1點半..然後就睇pokemon大電影
今年果集都幾好睇..唔錯..
睇完之後繼續打機...打到4點半到見頭昏腦脹..
就同樂出左去行一圈..東港城啦..南豐啦..連理街啦..百佳啦..
乜都行晒..仲入左去m記都走一圈tim..超無聊=.=
最後都係行番去m記食雪糕..食完之後唔想返家..
就去左街市度行一圈..超運吉=.=..行完之後就走lu
返到家繼續打機...