7點起身...聽歌加睇片...
睇完之後就打左一陣機..去到9點半就返學了
超慘..呢排高左+肥左少少..搞到條褲勁唔o岩我..
超窄..窄到連樂都話我比平常更瘦=.=
今次返學校係聽講座..內容係d放鎊前我地應該做ge野
又要影印啦...帶定錢啦..選定學校同科啦..之類的
總之今年制度轉晒..搞到我地心慌慌..
講完升學ge野就到校長同副校+周sir ge說話..
但前兩者基本上係廢話...周sir講ge野反而好d
"不在乎成績高低...只在乎問心無愧"
放左學後我地班boys去左椰林閣食飯(得6個boys=.=)
食完就各自回家..回到家後就約左關公..樂同立一齊在我家
先玩啤牌(我贏最多^^)..之後就聽歌(係關公屋企帶黎ge歌)
最後就幾個齊齊係飯桌上選合適學校同科目..
去到7點到就散了..但未講晒...明天繼續...
|