我那個家..根本不是家..
讀中六中七同讀ive的名銜真的咁重要咩..
我一話報左ive..呀爸即刻黑晒塊臉..仲成日罵我..
依家個家每日都像死氣沉沉咁..再不是我以前認識的家..
沒有歡樂的家..我就快受夠了..
原來ive給人的印象真係好差..只有升中六先唔會比人睇死
我講多句野就比呀爸用粗口回10句..有時真係想離家出走
起碼唔洗成日受人冷言冷語..原來有時孤獨仲好過熱鬧...
讀中六的朋友..你們要比心機呀..唔好步我後塵..
依家的生活真係好悲慘..至少你們比我幸福