經過呢幾日之後..呀爸條氣好似順番d law..
遲d我一定證明比佢睇讀ive係有前途的!!
話雖如此..如果我能夠係夜晚開機打日記的就真係奇蹟=.=
因為到左夜晚呀爸就唔會比我玩..佢話"夠膽郁就打爆部電腦"
老實講佢做得出的=.=...而且我細妹都要玩..我唔想累左佢..
所以依家唯有暫時朝早打日記啦..
多謝bat姐姐同大家樂支持我..thx..你地都要努力ar...
因為中六中七最難捱。大家樂..你唔好放棄啦..
比心機搞掂d英文佢..唔好一見到英文就走先得ma..
ps:係邊度跌倒就要係邊度起番身..沒嘗過挫折是不會進步的!!
|