ive返學..今天算是開心的一天
第一堂係keyskill..玩左個低b遊戲..磨左半堂=.=
之後另外的30分鐘就做d好important ge野..就係搵工做
玩下ge姐..只不過係想帶出今堂ge目的ja..
上完之後到cit堂..cit堂仲悶..由於全間ive ge computer都上唔到網
所以呀sir都唯有淨講書..但講得超悶..我地班九成人都玩上唔到網ge game
而我就玩小畫家..結果用左兩堂整左一幅靚畫..仲做左wall paper..
畫入面的主角:龜..係完全唔同畫成比例的=.=..佢仲高過棵樹..
上完cit堂之後有兩個鐘食飯..去完canteen食之後就出左去打波
但嚴格d黎講就只係射波..仲要全都是我地班的..
之後女班長提議玩鬥射波..a入左但b唔入的就要做掌上壓..
最慘就係女仔可以係一分線度射..但男仔就只可射3分波=.="
開頭朱仔同danny仔連入兩球3分..我唔入都算了..仲要air tim..
由於air要射雙倍..所以一開頭就做左20下掌上壓..
哈哈~之後我逐漸適應左個波之後..之後基本上只射失了一球..
點知玩玩下女班長要開班會議..然後我地班boy就轉玩數字球..用排球=.=
輸3次要做龜比人射..第一次我就輸了..比人當笆咁射..
有一球仲比人射中個肺tim..都幾痛的=.=
但之後果3盤我都未輸過..反而lemontea就連輸兩次..仲比人射到個頭=.=
最後總共玩左個半鐘..之後上bia堂..
又教左d新野..比埋功課做放學law
|