今日由於MGT的miss要去大陸..搞到頭兩堂冇左
改左係星期六上午=.=..明天又要返學啦/-\...
所以基本上上午係冇野做的..因此去左圖書館..
去果度呆左兩個鐘..還書扲書睇書最後借書..
借完之後去左大快活食飯,,食完飯先返ive..
午飯之後上電腦堂..又係兩個鐘..教書同打倉頡速成..
上完之後就返家lu..悶悶的一天..
今日仲收到個消息:11月14日係ive測驗週..
計落計落..ive考ge試的次數比wws仲要多=.=..