今天ive要補課..返10點半..
以為九點鐘先起身實遲到啦..點知仲係早到左15分鐘=.=
點知去到11點都未開始..最後先知原來一早可以入去..
只不過係B班的進度唔同我地..所以要等到11點先一齊上
一入到去miss話可能12點半先放..係的話就趕不到去bbq了
唔知係咪我地A班太聰明..搞到12點鐘就放左..haha..
原來諗住問栗米粒去唔去bbq的..點知佢一放學就同佢fd走左=.=
之後就自己出發去九龍塘再轉KCR啦..去到已經1點10分..
點知打比gary..原來gary放流料..立同埄哥根本未到,,白等左半粒鐘
之後呀立出埋黎埄哥先係MK出緊黎..唔知仲有冇位bbq tim..
跟住就同呀立入百佳買野..順手等呀陳同呀貞仲埄哥黎..
等完之後一齊入大尾督..一入到去先發覺根本大把位=.=
之後埄哥要出番去大埔中心接other people..淨番我~立~陳同貞係度
我地等左勁耐..唔耐煩就開始自己試下整起個爐..
呀貞負責點火..我同立負責加炭同係咁撥..撥左半粒鐘到終於着左啦
哈哈..我地終於識整着爐啦..利卓變廢了..
但我地唔記得左一樣野..d報紙幾乎比我地燒晒個爐先着左..
而且佢地有排都未入黎..咁早燒做乜=.="
之後貞同陳太肚餓..去左買菠蘿冰同一包腸仔食住先..
食完就繼續加炭延續個爐..延到5點幾佢地先黎..姐係我地燒手指燒左2個鐘=.=
一見到佢地黎..即刻交比佢地啦..我地可以功成身退之餘..我終於可以食早餐啦..
之後就係咁燒..勁多野食呀..埄哥同利卓仲煲埋糖水比我地食..thx
期間男仔食飽就去打機..什麼psp~nds等通通扲出黎..
而女仔就係咁傾學校ge野同外面ge野..無意中聽到周美玲話要入港大..
超有信心..我覺得佢應該有機會入到的..就信心已經增加贏面啦..
玩完又繼續瞽..燒到最後班女仔出左碼頭傾計..我同利卓就去左睇星星
頂=.=..香港d光污染真係超離譜..光住晒個天..搞到星星都睇唔到..
最多見到一兩粒..最清楚的都只係睇到八仙嶺呢座山..仲有個海..
不妨介紹下:這個地方的日落好靚呢..絕對是一個好地方..得閒去看看o^^
燒到10點半到比超同立仲有藍藍要走先..因為比超冇帶key=.="
而我就陪埋利卓佢地去到11點先走..搭小巴去到大埔中心後..
由於我冇散銀搭車..所以去左7仔買野找錢..點知有車到了
佢地竟然冇等我就走左..唉..想不到到頭來都係自己一個回家..
不過我都預左佢地唔會等我了..因為班女仔對我的態度好冷淡..
只有呀貞同呀陳唔係咁..係咪因為我升唔到中六..所以你地對我咁呢/-\
ps:bbq期間..我想幫cathy倒水..因為佢唔夠力..咁o岩我又係側邊
點知佢一見到我就理都冇理..仲強行自己倒左佢..連被我幫都免了..
這是什麼意思呀=.=?就算你唔當我係你同學都好..我都會幫你的
起碼我們曾經同班ma..要這樣絕情嗎..hehe(冷笑)..
明晚要番大陸..因為要飲表姐餐喜酒..所以明天可能打唔到日記呢..
|