回來啦..等我講番呢兩日係鄉下ge行程先..
首先星期日果日..朝早冇咩發生..只係不斷忙緊行李ge野
跟住1點45分就出發去尖咀搭ship..點知35分鐘就出左去=.=
早知係咁係屋企聽多陣歌先啦..去到咪又係坐..
仲要坐40分鐘啵=.=..其實我地可以搭火車轉大巴ge..
但由於呀媽~姑姐同表姐3個搭車都會嘔..所以就改左搭ship..
終於3點20分開ship lu..之後就係ship度溫左一陣書..
然後全程係度睇書同食野..兩個鐘後番到鄉下lu..
我鄉下係廣東省順德市..最出名係雙皮奶..因為超滑同超好味..對女仔有益
一落到ship當然係搵酒店住啦..我地點都唔會番鄉下屋企住的
因為果度真係農村地方(超農村)..又dirty又臭..加上蚊又多..
搵完酒店之後就同埋綁下d親戚食飯..食完番番酒店吹水=.="
其實係d師奶吹水..細路仔就用紙接飛機玩..而我就開電視睇一擲千金
睇完呀笨同呀占之後就出左去天佑城食甜品(天佑城=香港的新都城啦)
食到12點幾就番酒店訓..準備明天ge飲喜酒lu..
|