今日係咪打風呢..一起身已經覺得好凍..
而仲好眼訓..事關經過3日周車勞動..一日bbq~兩日番鄉下
搞到成個身散晒..仲要今日d風好凍..個天又黑..都唔知帶唔帶遮好
一番到去上第一堂MGT..又係肥miss上堂..又遲到=.=
仲要個教員室係正對面..都唔明點解仲要遲左黎10分鐘..
之後直落上BIA..教左好多新野..好彩呀sir好好人..放左10分鐘break
上完之後12點半..落下canteen勁多人..搞到又要出去食..
今次仲行左上秀x坪村果間m記度食..試左隻新野將軍漢堡餐..
食完之後玩左一陣啤牌..終於玩左半個鐘有人罵了..
睇黎間m記ge效率唔係太好=.=..
最後兩堂又係最悶ge pa堂..真係新人事新作風..
竟然要我地改晒以前ge做法..跟佢果套做..唉...有排轉啦...
但後來佢講野實在太悶..於是陸逐有人倒下zzzz...
而我自己都頂唔住zzz左半個鐘..之後先起身做數..
4點半到就放學lu
|