今日落雨..所以帶遮番學...
但唔到勁大雨果隻我都唔會開遮的..因為毛毛雨好涼的
番到去上第一堂pa..成堂係度講數同做數..
完左仲比左4條功課..好彩琴晚一早做定先..
之後果堂係MGT..都唔明點解咁多mgt的..明明係讀會計同資訊系統學
但最多堂ge反而係mgt..仲要miss教得極度唔知佢講咩咁..
最離譜就係一樣LQ的功課都冇就話要下個月測驗..咁我地點知點答ar
條友仲要淨講書..超悶..有時就講講下扯到冇雷公咁遠..
搞到我地d男仔後來全部訓晒=.="..
上完之後又到食飯時間..食完之後玩左一陣uno...
之後上最後果兩堂英文堂..雖然英文堂成日教埋d學過ge野
但起碼真係有練習做..真係會學多好多句子同生字..
有時真係想一星期有多堂eng..少d mgt=.="
上完之後就番家lu..今晚又有大把功課做..日日都多~_~
|