琴日果日日記唔打番啦..因為都冇咩好寫..
就寫番今日啦..朝早仍然係要番ive的..
依家發覺我地班的同學愈來愈熟咁..睇黎已經打成一片了=.=
今日上完兩堂mgt後就有兩個鐘食飯時間..
食完之後就同成大班boys玩uno..輸左要做掌上壓..
最後係呀bill輸左..佢得番一隻牌..係9..所以做左9下..
完左之後到左上cit堂..我地趁呀sir未黎果陣又玩左uno..
哈哈~由於冇desk..所以用左部電腦黎做..
玩玩下我地狂出draw2 draw4..draw draw下draw左20隻..
呀祥食晒..超慘..成手都係牌=.=...
之後呀sir入左黎比我地收..收完之後我地d boys應該就冇聽書啦..
個個係度打機..搞到要做word都唔識做..
今曰2點半就放學lu..
慘啦..依家上左咁耐堂,都唔知mgt學過d乜..淨知勁多野背..cit就唔知點溫=.=
|