7點半起身..同一個fd去左打波..打左1個鐘
一邊打一邊細訴相方的近況..原來佢d中六生活同我地一樣難過
打完之後番屋企打機..打到中午..
之後因為懶落街..所以冇食到中午=.=...
之後就係屋企聽歌..聽我最鐘意的Westlife^^..
期間住係我對面的暉仔話首My Love好聽..要我sd多d比佢..
haha~遲早我都要將你變成westlife的fans=.="
之後一邊聽歌一邊溫MGT d notes..好多野背呀~_~