萬里無雲的日子..心情特別開朗..
琴晚就兩點先訓..但今朝8點鐘就起左身=.=
事關要去灣仔補習..係今個月的第一堂..
8點45分約左樂同呀立齊齊去..估唔到時隔一年..已面目全非了
補習社的miss M Chan已經退左休..依家由一個超肥ge教授教..
唔知係咪個呀sir今個月第一次教定係個sir名聲唔好呢..
d學生少左好多..以前個大課室位都唔夠坐..依家就位多到訓係度都得
但佢教得都唔錯ga..只不過係激左d ja=.=
補完習之後食完中午就返家lu..今日有兩個堂表姐表妹落左黎
佢地部機壞左..所以去左我屋企玩電腦..
但我部機都唔知咩事..成日都上上下網上唔到..搞到大家無野好玩
之後重新開機左二次先得..而我就係兩點幾果陣去左打波
又係樂同呀立陪我..我地打左2個鐘先走..
番到屋企之後諗住溫書..但屋企太嘈..呀爸又賭馬輸到狂XYZ=.=
原來佢輸左1千幾..之後佢唔死心..終於又贏番1200..好彩...
明天唔使番學..去圖書館溫書溫到夠先!!
|