悶..好悶!!...的確很悶..
今天絕對係無聊的一天=.="
朝早11點先起身..之後就溫書溫到2點半..
之後打左一個鐘機..原來今日有得出街..
點知琴日媽的堂妹妹的仔女落左黎我地家..
臨番屋企果陣仲話"我的電腦壞了..明天落你家做功課"
所以我根本唔可以出街..要等佢地黎左先出得..
點知佢地5點先落黎..黎到又如何..咪仲係出唔到街=.=
因為我肯定果間剪髮鋪收左檔..唯有聽日先剪啦...
但明天要返學..而且放4點半..出到黎都5點..還有時間嗎?