今日肯定係我一生中最笨的一天..因為我番左ive..
原來今日係要返學的..可惜的是我沒有帶電話=.=
原本今日早上的堂都全都改了..到下午先有堂..
但由於我想溫書ge關係..所以就去左圖書館溫書..
係那裡由9點溫到12點半..之後搭巴士去觀塘..諗住係ive食lunch
途中經過景林村入面的大快活..突然間有好多感慨..
我相信呢一刻絕對不會有人相信我係一個學生..
又或者就算我要學校..佢地都認為只是個讀唔成書的學生..
因不用再穿校服返學..在別人眼中一定不同的
什麼是絕望?當所有人都覺得你不屬於某樣野時..絕望就會產生了..
但我不能怪誰呀..誰叫自己當初不考好一點..搞到依家咁呢?
番到ive之後..由於早到左1個鐘..所以獨個兒食lunch..
食食下突然有人拍我肩膀..當我望住佢一陣..絕對唔相信竟然會見到佢!?
其實唔出奇的..出奇的是點解一個讀書這麼好的人竟然都讀ive了
佢係wws果陣讀D班..姐係全F.5最好的英文理科班..而且佢為人很文靜..
但想不到的是佢竟然升唔到中六..而且物理生物化學全都肥了!!
之後我地傾左一陣..之後佢 d新朋友就同佢一齊食飯..
食飯果陣我無意中聽到"你的舊同學仔一個人..好寂寞呢.."
haha..寂寞??早已習慣了..在我一生中..一個人的日子肯定比一群人的日子多
之後大約坐到2點幾就上去4樓開locker扲書..點知一扲完書去到課室門口..
先知道原來下午果兩堂APP都取消埋..自己就on居居咁等左2個鐘=.=
最弊就係搞到浪費左車錢同飯錢ge人竟然是自己..唉...早知帶電話返學啦
幸好今天沒有白過..起碼溫左3粒幾鐘書..唯有番屋企繼續溫啦
|