今天早上不用上堂..但我還是返左去..
所以上午基本上係圖書館渡過..又溫書又睇書=.=
唯一驚訝ge係..我返到去已經見到大口仔佢一早係度..
照計無理由佢都會收唔風話取消上午的堂掛..後來先知佢有野做
中午食飯果陣..勁多人..我終於明白到一個人搵位坐ge辛苦..
扲住個飯周圍走..搵左勁耐先搵到位..
到左下午上的BIA堂..又教左新野..我發覺愈教愈難...但好好玩
之後先收到MGT的肥婆話要明天收poposal...
我頂..條肥婆依家先講..搞到我地班連組都未分..
最後分晒..淨番我同另外9個未分..其中一個淨係識打波..唔想+佢..
就係因為佢同另外兩個repeater搞到我地分左勁耐都未掂..
起碼半個鐘..最後終於按住得近遠去分組..
分完之後我同呀bill上左library睇書同睇下份報告要寫d咩..
我相信份報告比我d中六fd做的還要難..1200~1500字英文..要打=.=
唔比用圖片..只可用words..字型12..難了=.="..
|