10點45分起身..之後就聽左一陣歌..
歌完之後突然醒起要搵下果首超好聽的westlife歌
搵左一陣終搵到la~gd^^..歌名叫That's Where You Find Love
搵完之後就食早餐..食完之後上YouTube睇westlife mtv..
人又靚仔..又唱得好聽..我d朋友都唔識欣賞=.=
大約去到12點45分到走出發去灣仔補習..補到2點45分..
補完之後番厚德買雞蛋仔食..雖然好貴..但好好味..值得的
而大家樂就同立去7仔買思樂冰..5蚊..仲抵..
食完之後就番屋企睇書..一日就咁過去..
今晚睇怕都冇乜電視好睇lu..因為今日係星期六..
|