11點起身..之後同屋企人走左去飲茶..
飲完茶之後行左一陣街..買左件衫..買衫果陣經過運動家
一入到去就把鬼火..因為近排原來有人將westlife d歌翻唱..
最賤就係佢一首播真westlife一首播翻唱歌..仲以為我聽唔到..
買完衫之後番屋企溫書..又1點溫到4點半..但都只淨左MGT同英文
而英文就做多左一份閱讀報告..做完之後訓左半粒鐘覺..
之後就去打機lu同睇電視lu...
今日好少野寫..因為太早打日記了..只知道今晚有糖水食..GD^^