11點起身..但其實琴晚是冇訓過的..只是今朝7點先訓..
因為完全唔眼訓同訓唔到law=.=
起身之後溫左個半鐘書到啦..之後就開機聽歌..
聽完之後食午飯..食完等到3點就出去剪頭髮..
剪完番樓下青年空間申請做會員..點知佢話我一早申請左
仲話唔見左要補領番..但要30蚊..而且要親身去申請的地方補領
但我唔知厚德邊度有一間咁ge野..負責人又唔講唔我聽..
叫我自己去搵..真係好氣又好笑=.="
之後都唔去搵了..嬲爆爆的番屋企睇書..睇完又溫書..
一日就咁過左去..唉..好hea tim...
|