等我用下自己記憶力打番日記先..
星期二一早起身返ive..第一堂係MGT..
小強終於生性啦..我記得果日係我平生第一日比心機聽書
但聽完之後都唔係好明佢講乜..事關miss教得太咩啦=.=
有時都唔知佢係咪教書的..跳得勁快..又經常遊花園..
上完之後到BIA堂..又學左新野啦..但d式超難記..條條一樣咁=.=
之後又有2個hrs食飯..但有一個hrs去左集會..係關於下星期一做義工ge野
聽完之後有少少淆底..因為要勁早起身..7點要去到藍田mtr..仲做到晚7點
但唔知點解呢隻義工有人工收..一曰240..
最後兩堂係APP..又教左新野..但都係勁悶..
上完之後就返家lu..
|