我記得今日做左勁多野..而且人好累..
第一堂APP..無乜特別野啦..都係不斷做數..
落堂後仲比左四條數的功課..極度唔想做law=.=
因為每條數都要做好耐..一條一個鐘..開勁多T Account
之後係MGT堂..原來係423室上的..但唔知咩事改左課室..
仲要係永遠果隻..調左去301房..入面同戲院冇分別=.=
因為d位係一行比一行高..好似紅館咁.."山頂ge朋友你地好!!"
但個房唔好處就係個冷氣響到好大聲..有時仲大聲過miss..
今日得一個鐘食飯..食完之後見仲有半粒鐘..就打埋羽毛球佢..
今日ive有大型活動搞..係有個學會係度夾brand..夾到勁好聽..
之後仲有人唱歌..90~07年代ge歌啦..但我地上緊英文堂..
今日英文堂轉左老師..因為前miss要生仔..之後放產假..有排未返lu
唔知係咪因為有新miss代,而且有人唱歌..所以勁多人走堂=.=
d人直到第2堂英文堂先返..放學時間2點半..見勁早..
所以就同keith~bill同edwin一齊打乒乓球..打到5點鐘..
打完之後番番tko圖書館溫書..溫左個半鐘..
溫完之後去左厚德間黃寬洋青年空間度補領會員證..
haha~以後唔洗去tko自修室咁遠去溫書啦..係樓下間青年空間溫就得
補完證就返屋企lu..我記得果晚落雨..好涼^^
|