今朝9點起身..打波打到11點45分..我進步了
但係射術愈來愈差..反而其他就好左..都唔知咩事
跟住番屋企打比朱x晞..先知道今日唱k取消左..
其實冇所謂..反正今日好 down..都唔想唱歌了..
到左中午同下午..好無聊..無野好做..屋企又得番自己一個
細妹去ocean park玩..d朋友唔係出晒街就係返晒工..
但都唔怪佢地..反正唔開心又唔係因為佢地..
到左夜晚趕快食完飯過鄰居屋企玩uno..玩到1點先番屋企
ps:唔知點解..人愈大愈八卦..成日好鐘意理人第ge事
勁中意得閒無事問人做乜..尤其係某男某女..
係咪因為每次見到佢同他on..好似有d不是味兒咁..唉...!!
今日extremely down ar..我的朋友..你地當我沒存在好了
好down ar...冇心情訓呢..睇黎今晚都係要通宵了...
明天會更好嗎..haha...我不知道....
|