打番琴日d野先..我記得果日ge前一晚冇訓過
直到6點先訓左3個鐘..訓到9點到又起左身
之後就聽歌聽到12點..然後就出去補習lu..
但我同大家樂唔記得左通知呀立..所以就叫佢自己去
我地係灣仔mtr等佢..點知佢都唔知係咪一時傻左..
竟然係調景嶺轉左車..去到九龍灣先醒覺=.="
我同大家樂聽到都真係無可奈何...
之後補完習之後係2點45分..我地番番tko圖書館還書..
還完之後陪呀立去商務買書..因為呀立身上有張100蚊ge書卷
加上果日商務大減價..所以就瘋狂係度楝..
點知佢楝左勁耐都未買到..好似用左個半鐘..
搞到我同大家樂都溫唔到書..唯有今天唔溫啦...
到左夜晚由於大家樂成家去左婆婆家食飯..淨番佢一個..
所以佢就落左黎我家食飯..食完之後啤牌..呀媽超勁呀wow
我地玩左3個鐘..佢都只係輸左四次..而呀爸就中途加入..又係輸左4次
可憐我同大家樂..一個輸12..一個輸10=.="..睇黎我同佢唔適合賭錢
玩完之後我送大家樂走了...之後我都訓了
|