9點鐘起身..太早又無野做..
所以就係度睇書..睇到12點..食早餐..
食完之後繼續睇書..睇到2點半..樓下自修室開了
所以就落左下面溫書..落到去見到大家樂..於是就一齊溫
我地溫到5點45分..果度d職員黎趕人..因為星期日只開3個鐘
完左之後大家樂冇番屋企..所以就去左我家玩uno..
總共有5個人玩..加埋對面鄰居的2個..結果同一結局!?
始終都係我同樂輸得最多..就連細妹唔識玩第一次玩都比我地勁
我同樂就係少緊份運氣..玩左半個鐘之後樂走了..
之後7點鐘屋企食飯..食完之後依家就打日記law..
ps:期待明天的義工---照顧公公婆婆..有得行善積德都唔錯^^
|