獲益良多的一天..縱然辛苦亦愉快^^
天仲未光..就要起身..出門口果陣大陽剛剛出黎
之後6點半出到藍田..然後就等埋朱仔佢地一齊出發..
Keith遲到..唔等佢law..搞埋晒d野之後就正式出發!!
由於每人跟不同的車..所以之後什麼都要靠自己..
今天工作的範圍係香港島..睇完張list..先知同遊車河冇分別=.=
架車好特別..橙白色..入面d設備先進到我驚訝晒
入面果道的地下有條齒輪路軌..目的係鎖住架輪椅車..超安全
跟住入面仲有升降台..目的係幫助坐輪椅同行唔到ge人用它步入車廂
跟住入面又有各式向樣ge鎖..所以基本上有accident都唔洗驚..
講番行程先..第一站is銅鑼灣某天橋下..司機同護理員加我一齊去買包包食..
食完之後接第一個伯伯..之後就係灣仔同銅鑼灣不斷兜..
架車狂搖之餘我又要低下頭寫問卷..搞到一向唔暈車ge我都頂唔住
差d嘔=.="...之後接齊果11個人之後就車去律敦治醫院..
車完之後開始第二程..下一站係北角~太古果邊啦..
又係去d我完成未去過ge地方..接完之後送去東華東院..
之後第3站係去瑪麗醫院接人番屋企..又行新路=.=
佢竟然兜摩星嶺果邊去香港仔..所以兜勁耐..
期間有個伯伯超好心..佢話"我地d老人病多..你唔帶口罩好易出事"
之後就比個口罩我帶..跟住同我講左好多野:
"你唔好因為自己讀ive就睇死自己..讀ive冇罪的..
只要自己冇睇低自己就得..唔洗理人第點諗點睇"我感動到想喊^^
之後佢仲講"做義工亦不要玩玩下..一定要扲個心去做..
如果唔扲心做ge話..你做落去都冇意思..老是埋怨..
總之你記住..做義工最緊要係人第開心..你先開心.."
我聽完之後諗起范仲淹果句名句..同個伯伯講ge野差唔多
"先天下之憂而憂..後天下之樂而樂"..同做義工一樣的
之後架車又繼續兜..東至小西灣..西至香港仔..中至香港大學果邊..
總之香港島什麼路呀..山呀都兜過晒..差未去西環同石澳..
最後5點半先係太古做完..回到家中..天都黑了
月亮高高掛在夜空上..今天真好..日出日落都睇晒..
|