哈哈~今日我相信我地1A班最笨..
雖然話今日係好莊重ge日子..但肯定冇我地班咁嚴重。
今日一番到ive..就上班房啦..點知入到去見到有人比我早到
但只係得d書包係度..仲要唔開燈..我都覺得奇怪la..
點知係開燈果剎那..R~K~仲有兩個唔識ge女仔哇一聲嚇我..
但都嚇親..因為我入班房後冇望到地下..只係一心想開燈..
所以不但嚇唔到我..仲差d比我識穿左..搞到佢地好冇癮..sor^^"
之後班度陸續有boy同girl返來..見到只係全部boys穿晒西裝
但d女仔就好平凡..搞到我地班個樣好怪=.=
嘩..原來著住西裝係ive入面行黎行去個樣真係好怪..
仲要1A同1B得我地班的其中10個男仔著..搞到超搞笑咁
後來我地d boys直頭冇食到lunch..個個係度連nds~太鼓..
捱埋最後兩堂英文堂..終於要去043室扲證書啦..
見到好多BA ge boss級人馬..但學生ge服裝就同佢地有d格格不入
只有我地10個加B班的數個先似番d莊重ge樣..
跟住叫名扲果陣又發生左件小插曲--我同男班長比人叫左名但張野唔見左!?
原來佢地唔小心放左最後..搞到我同男班長罰企左好耐..
最後仲有點心茶聚..係自己扲..勁似謝師宴law..
我地班boys仲狼死咁..扲3~4包..咁又係..唔洗錢ma..哈哈
放學之後趕快沖番屋企換衫..換完之後去左自修室溫左3個鐘書..
之後就返家lu..明天好似要想好少堂..改晒時間..
|