哈哈~呢兩日超開心呀^^講番星期四先..
星期四我地班一早知道只上頭果兩堂..所以一早決定了
決定了在cit堂之後去apm唱k..原本只得15個人到..
後來我地班d冷門人物見咁早放無野做..全部去了
到左最後竟然有19個人去wow..book左大房..
我地唱左好多歌..大多都係yenphy同呀淦仲有朱仔佢地唱
呀祥同呀耀都有唱唔少..而由頭到尾冇唱過ge得振昌~浩然同二爺
原本我都冇唱過的..點知後來keith同danny仔叫我齊齊唱westlife d歌..
所以我就無啦啦唱左兩首歌..唉..唔知係首I Lay My Love On You太快定..
我地3個d聲太沉..搞到完全唔match..唉...出醜了..
最後每人要出45蚊..唱完之後已經4點..
但我地仲未走..我地去左隔離打機..開頭狂玩氣墊球..
朱仔超勁..玩得超好..但女仔好邊呀余又係超神...
玩完氣墊球後我去左睇人玩跳舞墊..有個呀叔超勁wow
玩超難果d冇一下miss過..仲扲晒AA成績..
後來我地成班boys睇d女仔玩反應快ge game..愈睇愈好笑..
yenphy成日輸..amy隻手唔知係咪神手黎=.=
我地玩到6點就走了
|