講番今日真係把鬼火!!..我發覺令次發火都係因為肥婆
事因係咁ge..我9點10分返左去ive..點知上到405室..
見到門口貼左張紙..cancel class!!!...我頂..
又冇人通知我..我明明琴晚成晚開電話ma..都冇人打比我
個肥婆又係ge..講都唔講聲就cancel..搞到我浪費晒車錢
當我係咁罵佢ge時候..見到FANNY返左黎..
跟住陸續有人返黎---睇黎全班人都比肥婆fax左..
最後我地去左library坐一陣先..之後成大班落左去操場..
見到朱仔佢地超無聊的玩2人排足球..腳手並用..
後來我約左幾個boys入左canteen玩uno..玩左2個幾鐘=.=
之後食完飯之後上cit堂了..一上堂呀sir話要做一份文件..
點知做左勁耐之後先發覺原來我地做錯晒格式=.="
搞到重頭做過..做完之後到2點了..之後見仲有半個鐘
我地成班boys連aoc..4打4..但學校d機太廢了..
一入即跳機...搞到試左30分鐘..跳足30分鐘=.=
完左cit堂之後見咁早唔想返家..就同班上d人玩數字球..
3盤之後由數字球變左水果球..但玩玩下我地連自己係咩水果都唔記得了
搞到最後呀bill輸左..佢係哈蜜瓜..但一次都冇叫過佢就變左龜了=.=
一盤之後由水果球變左人名球..今次玩ge野仲難..
每人屬於人第的一個名字..冇人記得law=.=
又或者某d人名太出名..狂比人叫..哈哈..
後來呀祥叫""黎啟祥!!""叫番自己..點知最後佢輸埋..
搞到屬於呀祥ge名ge人射番佢..自己射自己=.=
玩完之後睇人打排球啦~羽毛球啦~籃球啦..睇到4點半就走..
番番自修室溫書溫到7點半先走..
|