今日超黑仔law=.=
首先朝早9點鐘醒左..但頭好痛..再訓過
之後11點先起身..跟住食個飯..食完玩左一陣機
到2點半諗住落下面溫書果陣..先發覺唔見左張證
搵左勁耐..諗左好耐..罵左超耐(罵自己=.=)...唉...
剛剛先扲左今個星期的日常費用..無啦啦就冇左30蚊
扲左去補證..去到厚德果度..d人話"E..你之前唔係黎過咩??"
跟住我先同佢講話唔見左證..搞搞下冇左一粒鐘溫書
去到3點半先扲番張新證去樓下溫書..一溫又到5點40分..
返到屋企之後飲埋碗湯..明天又要做義工lu..
|