涼風有迅..秋月無邊..月亮還掛在天空上發著光
又是做義工的一天..今次做的範圍係港島西..
朝早出門口果陣..又見到日出..但今次晨曦的光係橙紅色的
今日又係果幾個人做..但就每次都有同一個女仔唔做..
睇唔出佢係學校咁勤力..估唔到係d應承左人唔做ge人..
果然人不可貌相..對佢改晒觀=.="
做果陣一有休息時間..我通常都訓著左..因為琴晚好夜訓..
今日遇到一個超賤ge呀婆..佢濫用易達巴士law..勁想x佢..
件事係咁ge"個呀婆係睇精神科ge..其他身體狀況好好..完全冇事
所以係唔洗搭我地ge bus..但佢就扮晒野話隻腳有事
點知我地個司機華哥一早睇得出..於是就暗中令到佢露左狐狸尾巴
但其實都係個呀婆自己衰..睇完醫生又唔去toilet..架車洗緊果陣先叫停
明知果度係雙黃線唔停得又唔理..最後由於顧客至上..我地放左佢落車
點知佢即刻除晒d手腕呀~護墊咁..跑去醫院去toilet..係瑪麗醫院
瑪麗醫院係山度..佢只用左5分鐘就來回左..我地仲以為佢係山度呵左
點知佢話"傻啦..我跑去醫院on ga.."<---穿左啦..扮晒野腳有事=.="
後來先知佢真係為左少出車錢而濫用我地巴士服務..真賤...
最後我地做到4點13分就做完...之後我約左卓同樂去m記食雪糕..
食完就走lu...明天要返學呢...成身散晒...
|