又有下d記憶先..活到老~學到老
果日天氣已經開始轉涼lu..23~27度..
第一堂MGT..又聽佢up廢話..最離譜係肥婆又遲到
加上之後佢講d野唔到point..兜兜下又遊左車河
唉...睇黎呢一科都係要靠自己努力啦..
之後係BIA堂..呀sir派左過往兩年ge test paper比我地試下
睇下先知原來呢科都要背少少書..唔一定全計晒數..OH NO!
跟住又到漫長的兩個鐘食飯..食完之後又係玩數字球同羽毛球
搞到我近排好似瘦左but強壯左=.=...但就真係次次流晒汗
最後又係兩堂APPI堂..都快到3個月了..仲教緊cash book..好慢
放學之後去左學校圖書館溫書..溫到7點鐘先走
|