嘩~_~..今日超凍..20~23度..tko19度
搞到要著厚衫返ive..仲有少少雨...
其實今朝都有d傷風咁..所以預防萬一帶遮先
第一堂keyskill..抽籤同講到時present d野..
要製作一份詳細ge自己資料..入面要有埋相..方便present
完左之後cit堂..11月中測驗只測打字同製作data letter..
所以唔使點溫書..於是我地班boys係度玩cs..
個個爆頭爆成堂..歡呼聲一浪接一浪..就咁又過一堂
完左之後兩個鐘食飯..食完玩uno同連nds..臨上堂之前玩籃球
到左BIA堂..呀sir派埋ch3 notes同教埋佢..嘩..唔使計數
但有多一課野要背書啦..OH NO!!..之後傾左好多野
其中顏福偉事件搞到我地班笑到唔停口..呀sir都係=.=
放學之後去左圖書館溫書溫到6點半..走果陣先知大口仔比2爺住得更近ive
走果陣食雞蛋仔..期間老闆同識講潮州話ge朱仔傾左一陣
一頭霧水....唔知佢地up乜..咁又一天了
|