今日又係超凍..仲有早早的返ive..
頭兩堂係MGT..條肥婆又遲到...仲要遲左15分鐘
不過今日唔知係咪太凍..勁多人同肥婆一樣遲..
今堂又係我好比心機上ge一堂..講講下佢又兜左去整cake=.="
臨落堂就傾番d做project ge野..我地組做復星國際..唔知係乜=.=?
但都要照做...因為呢個係訓練下自己ge好機會..
之後一個鐘食飯..又係例牌食完玩uno..10幾個人玩
最後兩堂cit...頭一堂玩cs..後一堂做練習..
原來words都可以好複雜..比powerpoint果d仲難..
放學之後去左圖書館溫書..係一大班..有Amy~朱仔~yen~k~bill...
好多好多..但溫溫下就覺得冷氣唔夠..上左2樓溫..
之後又溫左2個鐘..就覺得悶唔溫lu..
佢地成班去打排球..我同edwin又溫多半粒鐘..之後落去join佢地
玩完排球之後玩啤牌同uno..其間搞左好多爛gap同講笑
最後6點半走..一齊去左翠屏村街口飲奶..飲完各自回家lu
|