今天仍然好凍..所以我特登11點先起身..
一起身即刻開部電腦做番琴日cit堂未完成的練習
經過n分鐘努力之後..終於做左一份似樣ge野出黎
其間嘔左多次白泡...生命危在旦夕..好彩最後都冇事
12點半出左灣仔補習with樂同立..補到3點完左..
之後番番tko買野食..食完分道揚鑣..
後我同樂去左樓下自修室溫書..溫溫下果度負責人黎左宣傳oral練習班
點知條友一見知道我讀ive..即刻話"原來你讀ive..咁je係唔洗同你宣傳啦"
唉...果然一讀ive..世界都唔同晒..見盡人情冷暖..
我諗佢打斷手腳都唔會明點解我會同一個升到中六ge人做好朋友...
溫到7點就走lu..之後又拉左樂去我家食飯..
睇左場賀台慶..超無聊..得軒仔同弘女果幕幾搞笑下...
|