今天表姐大學畢業..要去同佢影相..著得漂亮d^^
今日訓到好晏..10點45分先起身..
起左身之後食早餐..早餐食河粉..難食都要頂~_~
食完之後去左溫書..一溫就係3點鐘..
之後就同呀爸一齊出去law..至於呀媽今日要返工..遲d先補番
而細妹就要去補習..趕緊回來了...
表姐畢業非常重要..所以連平時少出街的姑丈都出埋黎..
佢在科技大學畢業..讀工商管理科..我好佩服佢ar~
一去到果度..見到超多人ar..勁多人楝今日影相..
可能因為涼掛..影左一陣到..細妹都黎了..
之後我地反轉左成個科大..係咁影..內外到影晒lu...
原來科大真係超大同超靚..景色又多..尤其係個海..正爆^^
後來影影下我都冇乜心情影lu~因為漸漸有一種自卑ge感覺湧出來
唉..都係我畢業..咁開心做什麼呢..而且我有機會入大學嗎=.=?
臨走果陣..表姐比左佢件袍我著..於是我就經歷了一生中最真實的夢
大學畢業的夢..雖然只係數分鐘..但唔知點解我好開心..
睇黎我真係要比心機..一定要令夢境成真先得!!
影完相之後一齊去左稻香食飯..食飯之後就送佢地走了..
|