第一堂係MGT..我記得條肥婆又遲到..仲要遲左15分鐘
今日又係我其中一堂比心機聽書ge一堂..但都唔知佢up乜
之後係BIA堂..教新野..好似係概率..
上堂之後又係兩個鐘食飯..食完之後同danny仔果班去左買蛋糕
事關朱仔生日..所以我地要神不知鬼不覺咁買蛋糕比佢
但我記得買左勁耐..尤其係揀蛋糕果陣..左傾傾右傾傾..
最後買左個168蚊的蛋糕..買完之後又去左惠康買刀叉果d
最後搞到淨番50分鐘就上堂..之後見朱仔未番..去左玩uno
近排edwin人氣急升..原因係吹水太勁..仲有好似佢同某女仔有一手啵!?
朱仔番黎之後無幾耐就要上堂..所以佢都黎唔切食就成個扲左上去
上堂果陣miss見到咁ge狀況都知道係咩事..所以超好人咁比我地繼續
之後成堂APPI堂都係度食下蛋糕ar~玩下吱人緊..
我比人前後夾攻..超慘..edwin仲慘..因為佢人氣急升ma..
放學之後去左研討室溫書..係超多人兼係咁吹水..
所以基本上溫唔到書的..去到6點幾就走lu..
|