經過多日黎的瘋狂冷氣係咁吹之後..終於冷傷風了
就實在我地班又是瘋狂的..20度頭還要開冷氣..
最不幸就係我次次楝親個位都係d冷氣位..衰多兩錢重=.=
講番今日先..第一堂當然係account堂..都冇咩事發生..
第2堂又去到果個山頂戲院度上堂..今次又好好心機聽書..
好惜唔知係我蠢定真係佢教得唔好..經常帶我地遊下花園咁
then 2 hrs食飯..食完都冇得打波..事關個場比學校老師book左
唯有成班男仔打1個半鐘uno..其實都幾無聊的~只是draw的新紀錄變左22隻
最後兩堂eng堂..個小肥把聲勁尖..而且我又剛剛食左藥..搞到好想訓
第2堂eng又要去超凍ge冷氣電腦房..好彩小肥醒目..
見咁多人著厚衫..熄晒d冷氣變成開window..
所以後來都可以熱了..最搞笑就係我地個喇叭同隔離間房係連接的..
搞到個喇叭口有冷風吹入黎同人聲law..超嚇死=.=
放學之後去溫書..但由於下星期係測驗週..ive d人個個溫書..
搞到library都冇晒位..唯有落左下面d長桌度溫..
結果吹水多過溫書..事關BT(男班長)黎左..係咁吹以前d野..
溫書時間只維持了1個鐘(佢走左之後.)...
|