頭一堂keyskill唔洗上..但我都照返學..
因為edwin話要搵miss leung問present d野..
咁o岩我又想問完再溫溫書..所以就一早返左去..
點知去到library等左半個鐘都唔見佢到..反而見到呀bill返左黎
原來呀bill諗ge野同我一樣..都想利用呢空餘ge一個鐘溫書..
點知又過左一個鐘之後..先見到edwin番黎..比佢放左飛機..
超把火!!之後果堂cit堂..我記得呀sir話會教新..所以一於比心機聽書..
這肯定係我入ive以後第一堂cit認真的..點知呀sir教左半粒鐘都冇冇野講
所以最後都係玩cs完堂=.=..之後得1個鐘食飯..又係食完玩uno..
最後兩堂BIA..又教概率..途中又傳張list問我地去唔去工展會..
我記得差唔多年年都跟屋企人去..今次轉下新口味都唔錯..
但要講比各位知:要預先有迫到半死ge準備=.="
放學之後去左library溫書..咁次終於有位啦..又係冷氣位..
結果認真的溫左3粒幾鐘...
|