今天係測驗前最後一天上堂..要好好充實下..
頭兩堂MGT..半聽書半溫書半打nds..
之後食飯..今天有免費午餐食lu..因為我儲齊20個印仔
我地ive獨有的午餐咭只要儲齊一定數量ge印仔有不同的獎勵呢
但其實超易儲..只要每日食飯買15蚊以上=.=..
最後兩堂cit堂..又係比心機聽書..因為有mock test..
都做得幾好的..只不過時間控制得唔好..超時左少少..
做完之後玩埋最後15分鐘cs..只殺左1個..比人爆左5次頭
放學之後冇溫書..因為明天星期六同日..明天先溫啦..
玩埋今日先..於是就打波加踢"蜆"..玩到5點就走lu..
但冇番到屋企..去左樓下籃球場打波with好友樂..打左個幾鐘先走
但唔知係咪出左一身汗..搞到感冒好左了..謝天謝地^^
|