今日我地班的呀yen生日...生日快樂ar^^
不過說實在..我地班係呢個月勁多人生日..
之前朱仔..依家就呀yen~下星期就A.I同BT..
跟住13/11就中學fd bat姐姐生日
22/11就中學fd gary生日..30號就到我細妹=.=
慘啦~未諗買咩比細妹做生日tim...
講番今日先..今天係我有史以黎最遲起身..12點正午..
最遲d真係可以比得上bat姐姐同樂弟弟了=.="
起完身之後搞掂晒d野之後就出發去補習with樂同立..
補完之後先食午餐..食完之後番屋企背左1個鐘書..
之後就落左自修室溫書with樂同立..溫到8點10分
其實全程都係背書..後來係入面撞到中學fd呀cat..
say完hi~無幾耐say埋bye就走lu...
夜晚請埋大家樂在家食飯..一齊睇歡樂今宵..
|