今天的日記..一定比大家睇得好無聊=.=
首先起身..牙都未刷就係度溫書..溫到有得食飯前先刷
食完飯之後..繼續溫書..一直溫到3點半..
之後想繼續果陣偏偏好眼訓..小休左2個鐘
起身之後背番臨訓前溫左d野..記得晒了..
對自己的成功好滿意..但之後唔想再溫了..因為溫了好多
而家個頭仲痛緊..但明天考ge係account..我完全未溫過=.="
呢兩日我都係溫d比較難ge科..對於account我只係溫左格式
慘啦~唯有明天先溫啦..雖然時間不多..得6個鐘到..
今天真的好累了....
|