咋晚多謝bat姐姐的一句加油..令我信心大增^^..thx
今日考左第一科了..係account..
雖然好易..但遺憾的是應該扲唔到full mark..
因為mc唔係好識..事關唔係太識解英文..
account都有mc..真奇怪..第一次見...
明天唔洗考..要到後日先有得再考..仲一次過考兩科..
cit同BIA..我什麼都不擔心..只擔心唔識解英文..
雖然係ive日日對住英文..但老是對自己英文的能力有疑惑
到左夜晚的時候..詢問左比超同ive的呀k..問了改善英文方法
比超現在英文變好了~佢話的..我都要效法下佢!!
今次一定要講得出做得到..不要再口輕輕了..
不然日後追不上我的中六fd了..期望大家有再遇的一天.....
ps:Tiffany...生日快樂ar^^~祝你一年靚過一年..
|