海龜的家
住在無底洞的另一方...歡迎有緣人來到我的世界
greenturtle
暱稱: 小強
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-7-4
2008-5-16
2008-5-14
2008-5-9
2008-5-5
文章分類
全部 (261)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Bill
Danny
Edwin
Keith
MintRainy
Ruby
So
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 261
留言總數: 65
今日人氣: 11
累積人氣: 3257
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 14 日  星期三   晴天


2007-11-14 分類: 未分類

今日一次過考完兩科..心情有喜有悲

喜ge係cit做得唔錯(自己覺得)..起碼冇以為係wws咁

做到唔識做..要係上堂訓教..

但我相信ive考ge野比wws考ge野仲難law..著重技術性左

好彩最後果幾堂有比心機聽書同返屋企有溫書..pass應該冇問題

至於BIA..老實講mc都幾難..知識上ge野要背多左..

之後section B1~2~3都冇乜問題..到左B4..

開心ge係我貼中左題目..頭果7.5分一定冇問題..悲傷ge係後果7.5分未必可扲晒

因為用ge方法o岩..但諗ge野錯左..搞到應該會冇左3~4分..

之前唔係話今日有悲ge..悲ge係考完兩科之後已經5點鐘

隻手同個腦都超累..明天仲要考MGT..呢科將會係我ge死期

雖然我乜野都背晒..但唔識串字不特止..仲要依家完全冇成功感law

將一大堆ge資料背入腦..又唔知明天佢會點出...

肥婆仲要唔比上幾年test paper我地做..完全係大海撈針..

個頭仲要勁痛ga..點算呢=.="






訪客留言 (返回 greenturtle 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]