今日終於考完MGT啦..簡直係苦戰..
依家終於知道咩叫做難做的卷..難做過以前的西史n倍
或者可能用左英文ge關係..先發覺識ge字原來真係好少
頭一part係mc..d字勁難law..完全睇唔明..第一題都唔識做的
最乞丐就係竟然有兩條一模一樣的mc..仲要唔識做..gosh!!
基本上頭20題mc..我識ge頂多10題..其餘果d真係唔掂
但係一到section b..超正..開正我條路..
事關基本上貼中了不少我曾背過ge資料..狂默寫law..
可惜有少少美中不足..就係唔識串字..唯有狂搵前面mc睇下有冇
到左section c..二選一..冇難度..因為我貼中了題目..
基本上係一字不漏咁寫番落去就得..但c2就有少少唔記得
但我諗今次都應該grade到的..
考完之後冇即刻番屋企..成班同學係度玩數字球..踢"蜆"..玩nds
玩到1點半先走..番到屋企即刻開機打番一陣..
到左夜晚呀yen ge慶祝冇去到..但之前應承左卻反口了
搞到成班boys比d女仔係咁罵..sorry ar~一黎無錢..二黎屋企煮左飯了
再有下次一定交代清楚..唔好意思~_~
|