今日都唔知什麼事..發生左好多事..
雖然全部都唔牽涉到我..但都影響左社會ge運作
遘番行日行程先..原本係測驗週..
咁o岩今日唔洗測~所以放假。但我都番左去溫書..
由10點半溫到2點半就走了..回家途中遇到了第一件大事
牛頭角站有人墮軌!!!令到地鐵服務受阻15~20分鐘...
等左好耐先有一架相信係撞到人ge地鐵洗過黎~但不接客的
之後再等多8分鐘先有車..依家希望果個人冇事啦..平平安安就好
之後番到屋企樓下..又發生左另一年大事..屋村停電!!!
過程同全港停電一樣咁弊..只不過好彩唔係夜晚ja...
搭搭下lift停左係度..停左6~7分鐘突然又郁番..仲以為困lift了
超嚇死..緊急停電..又搞左10多分鐘先回到家
一番到家即刻睇下日歷果d宜什麼忌什麼..完全唔match law=.=
宜:出行..開市..動土~忌:祭祀..<---我覺得可能調轉了=.="
|