今天9點半起左身了..但琴晚3點先訓教..都冇覺眼訓
因為琴晚12點果陣太悶訓著左..訓到1點先起身..
搞到勁精神..所以今朝起身都唔覺眼訓(我是鐵打的..有時覺得=.=")
一早起身..就幫呀爸用繩紮起晒d報紙扲去賣..跟住幫手做晒所有家務
原來紮報紙呢個工序好吃力的..終於明白點解爸平時出晒汗了
做完之後就扲左新黎的"蜆"練習..練到食飯..食完再練..
很好玩呀~我一定要學識佢!!!
之後就一路睇電視一路上自己班的論壇覆帖..
今晚呀媽答應買新電話比我..好開心ar..
但我不想買太貴的..終於我來說..有得內插SD的已經夠了
|