終於換左新電話啦~K530i..不是新型號的..
因為我只想部機又得插內置卡就得了..而且呢部野唔洗錢
因為媽子個合約期滿..跟住一續約就可送一部機..
而佢自己果部又係送的..因為細妹剛剛轉左3台..有優惠
於是乎就唔洗錢咁有新機用啦..但係3 d人冇比到卡我
要我自己出去買..搞到暫時都冇得係電腦傳送音樂=.=
但功能都不錯的..除左影相不可以自動對焦同縮放外..
所以今日成日都係度整下部新機咁啦..明天又要返ive上堂lu..
真不明白..都未測晒驗..但竟然要照常上堂..莫名其妙ar