依家由小強報告天氣:未來數天...極凍>.<"
由於琴日要溫測驗..所以唔打一日日記啦..
今日終於考完英文啦..超難的..
所以我一於用大包圍技術..做晒題目要求之餘..
但做完都唔知自己寫乜..淨知d格式做齊了..
pass就得啦..睇下c唔c到姐=.="..
唉~雖然考完試..但都唔可以休息呢..
因為黎緊有兩個大project要做..其中一個仲要在5/12交..
但我地成班掂都未掂過..之後仲要key skill presentation..
又未準備..file又未準備..學費又未交...好多野做ar >.<
在此鳴謝曾經幫我加油~打氣ge同學..thx^^..
|